Monday, July 13, 2009

Aku penat!

Aku penat. Hanya itu perkataan yang sesuai untuk menggambarkan aku detik dan saat ini. 3 hari yang lepas, aku mengambil keputusan drastik untuk balik ke Port Dickson. Perjalanan yang cukup panjang dan memenatkan. Dari Penang ke KL kemudian sampai ke PD lebih kurang pukul 11 malam. Esoknya, pergi lagi ke Sg. Buloh, menjemput adik aku, jalan2 lagi ke Putrajaya kemudian balik ke PD lagi. Kemudian barulah kembali ke Penang... Perjalanan yang sangat memenatkan. Sebab aku balik, biarlah aku simpan sendiri...hal keluarga. huhu...

Kemudian, hari ini, aku meneruskan kuliah seperti biasa dan sekarang ni, aku sebenarnya baru lepas dari mencari-cari maklumat tentang tajuk tugasan.... tentang konsep "Satu Malaysia". Kau tau apa yang aku jumpa? blog2 yang ditulis dan dikomen oleh orang-orang yang sudah gila. Mencarut ntah apa2... aku penat membaca!!

Penat!!

No comments: