Wednesday, April 29, 2009

TAG dari Shimawar

huh..huh..huh.. Aku penat ni sebenarnya Shim. Baru balik dari blog kau, menyelongkar segala isi entri untuk mencari TAG-TAG yang telah berkurun lama kau hadiahkan kepada aku. Aku mohon maaf sebab baru berpeluang menyudahkan TAG-TAG dari kau sebab, seperti biasa, aku yang perasan sibuk tidak ada masa kononnya membuat TAG sebelum ini. Hihihi... Susah juga TAG kau ni. hoho

♥ Senaraikan 10 Perkara Pasal Shimawar

1. Nama timangan kau ialah Shim (sekurang2nya, aku panggil kau begini) hihi
2. Suka sangat kaler ungu.
3. Satu sekolah dengan Mai, juga bestfriend aku.
4. Dari Kota Tinggi
5. Akan menjalani ROS di sekolah yang sama dengan Mai pada cuti semester ini (adakah jawapan ini valid?. haha)
6. Sedang mencintai seseorang dengan sepenuh jiwa raga
7. Budak kaca mata. haha
8. Mempunyai kecenderungan untuk menjadi novelis jika tidak dibendung. Hihi~.
9. Tinggal di aras 4, bangunan H34, Cahaya Gemilang.
10. Satu bilik dengan cousin aku. Hahaha

Bumi yang bulat ini berputar. Dan, di dalamnya terdapat kau dan aku. Aku akui, aku tidak tahu banyak tentang kau, tapi, selagi bumi yang bulat ini berputar, selagi itulah kau adalah kawanku. Hihi~ Friend forever.

Novel Kegemaran Shim :
Sudah tntu novel-novel cinta. hihihi~

5 benda kesayangan aku :

Laptop aku, bantal busuk(spongebob dan Kuma-Kuma. Hihi~), Semua file yang ada dalam laptop, Henset, dan Gambar arwah Mak.

Insan terpilih:
Lin
Lai
En. Kim


TAG SETERUSNYA - TAG Kau tetap dalam anganku- Azie

Arahan :
1. Put Your I-Tunes, Windows Media Player, Etc. On Shuffle.
2. For Each Question, Press The Next Button To Get Your Answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.
4. Tag 10 Friends.
5. Everyone Tagged Has To Do The Same Thing.
6. Have Fun!

IF SOMEONE SAYS ‘ARE YOU OKAY’ YOU SAY?
Tanpa-sixth Sense
Jika seseorang bertanya tentang keadaan aku pada sesuatu ketika, aku akan selalu mengatakan "aku ok" walaupun betapa "tidak OKnya" perasaan aku pada masa itu. Hm... Kenapa ya?, kita sering mengharapkan org lain berlaku jujur kepada diri kita, tapi tanpa sedar, kita selalu menipu diri kita sendiri... Hm...

HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
Here I am - Bryan Adams
Yeah! Here I am... seorang insan yang sedang belajar mengenal erti hidup. hihi~

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Eyes - Rogue Waves
Hm... ya. Aku akui, mata yang cantik akan mampu menarik perhatian aku untuk memandang seseorang, tetapi itu bukanlah faktor utama untuk aku menyukai seseorang. Aku akan lebih tertari kepada orang yang "sedar dirinya tidak sempurna".

HOW DO YOU FEEL TODAY?
Love like this - Natasha Bedingfield ft Sean Kingston
apakah benar tajuk lagu ini menggambarkan perasaan aku hari ini, ketika ini, saat ini dan detik ini? Oh! Apakah??

WHAT IS YOUR LIFE’S PURPOSE?
TanpaMU- Inteam
Aku sering mendambakan CintaNYA dan RedhaNYA. Dan, aku sangat berharap aku mampu MencintaiNYA. Ya Allah... TanpaMU, aku tidak mampu melangkah.

WHAT’S YOUR MOTTO?
Anak Soleh-Aeman
Menjadi anak yang soleh bukan semudah mengucapkannya. Namun, inilah antara motto hidup aku. Boleh ke ada banyak motto hidup? hihi~~

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Antara dua cinta - The Zikr
Hm... kadang-kadang, kita akan berasa dipinggirkan oleh sahabat kita. Tapi, pada aku, jika kawan-kawan aku tidak dapat memberikan sepenuh perhatian kepada aku sepertimana yang aku harapkan, bukan bermakna mereka telah melupakan aku, tetapi mereka juga sedang terperangkap dalam persoalan "antara dua cinta". Hihi~

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
Atas Nama Cinta- Rossa
Aku tahu dengan sesungguhnya, atas nama CINTA, kedua
-dua insan tersayang iaitu ibu dan ayah, amat menyayangi aku. TANPA SYARAT. Dan, aku juga menyayangi mereka denagn setulus hati aku.

WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
Balqis- UNIC
Balqis? Jawapan kali ini sungguh tidak menjawab soalan. hihi~ Tapi, aku pernah terfikir, kalaulah aku menjadi sekaya Balqis ini, kemudian, dapat pula seorang suami semulia Sulaiman... Wa... alangkah bahagianya hidup...

WHAT IS 2 + 2?
Sebelum Terlena-Hijjaz
Oh! Aku hampir terlena menjawab soalan2 ini. Oh!... Tapi, kalau la aku mempunya 2 batang aiskrim dan 2 biji karipap ayam sekarang ni, alangkah bahagianya....

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
Epilog Seorang Hamba- Brothers
Mereka juga sedang menghadapi pelbagai mehnah dalam hidup ini. Oh! apakah yang sedang aku katakan ini...

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Wanita-De Hearty
Aku wanita. hihi~

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
Pemergianmu-Inteam
Aku banyak cita-cita semasa kecil. Tapi semua cita-cita itu pergi meninggalkan aku sekarang. Oh, aku sangat bersyukur degan pemergianmu wahai cita-cita kecilku. Huh, tidak dapat aku bayangkan kalau cita-cita aku untuk menjadi Power Rangers Pink tercapai, sudah tentu aku terpaksa memakai costum ketat yang sangat tidak selesa itu. huhu~

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
Lilin Seorang Guru-Inteam
Aku akan memandangnya sebagai seorang bakal guru yang akan berjasa kepada negara pada satu hari nanti. =P

WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
Kasih Abadi-Inteam
Hm... Mungkin aku tidak akan menari, cuma akan menyanyikan lagu kasih abadi khas untuk bakal suami aku. hihi~~

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
Mahar Cinta-Devotees
Kalau mereka memainkan lagu ini semasa hari pengkebumian aku, aku akan bawa mereka masuk kubur bersama aku. Huhu!

WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
Doa Perpisahan-Mirwana
Aku tidak suka perpisahan, tetapi aku suka nyanyi lagu ni. hehe

WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
Andaiku pergi-Mirwana
Bohong kalau aku katakan aku tidak gentar langsung menghadapi kematian. Sedangkan Rasulullah S.A.W yang maksum itu merasakan betapa pedihnya saat roh ditarik dari badan. Apatah lagi aku yang dahlah tidak maksum, kemudian sering terlupa meminta ampun ini. Adoi la... tapi, Andaiku pergi... Ingatilah aku dalam doamu.. hanya itu yang aku harapkan

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
Carilah Cinta-Raihan
Semua perkara yang berkaitan dengan cinta akan kekal menjadi rahsia. Akan kekal mejadi misteri. Kerana, hanya ALLAH yang tahu rahsianya. Hanya ALLAH yang mampu merungkai misterinya.

WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW?
Sebuah Pertemuan-UNIC
Aik.. macam tahu-tahu ja lagu ni perasaan aku sekarang ni. Hihi... sememangnya, aku amat mengharapkan sebuah pertemuan dengan orang-orang yang aku sayangi sekarang ini. Aku amat merindui mereka.

WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
Salam Terakhir-Sudirman
Jika benar malam ini adalah malam terakhir aku, hayatilah lagu ini wahai kawan-kawanku.. Salam terakhir.. salam yang teristimewa untukmu teman

WHAT WILL YOU POST THIS AS?
Kau tetap dalam anganku- Azie
Kau tetap dalam anganku wahai shima kerana memberikan aku TAG yang punya la banyak soalan ini. NAsib baik seronok. hihi...

Insan yang akan menjadi mangsa keadaan yang seterusnya ialah... jeng..jeng..jeng...

1. Lai
2. Lin
3. Lan
4. En. Kim

4 comments:

Mr.Roselane said...

haha..nak jadi power ranger pink ke..hehe.aku nak jadi raksasa la ek..i will add u blog later k.tag sy ke>?by da way..nice blog and have meaningful words.VIVA

Mr.Roselane said...

haha..nak jadi power ranger pink ke..hehe.aku nak jadi raksasa la ek..i will add u blog later k.tag sy ke>?by da way..nice blog and have meaningful words.VIVA

Mr.Roselane said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Nude [url=http://www.futuresound.ca/phpBB2/viewtopic.php?p=67347#67347 ] naked tape[/url] beach naked